کد مطلب:321317 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:102

استدلال به تورات برای ظهور علی محمد باب
گفته است و چون به تصریحات كتب آسمانی و دلائل عقلی و نقلی ثابت و واضح گردید كه معجزه و حجت و دلیلی اعظم از آیات متصور و معقول نیست حال بشارت اشراق آن نیر آفاق را به اسم الوهیت و ربوبیت از صراحت كتب آسمانی بشنوید فصل 33 توریة آیه دویم خداوند از سینا بر آمد و از سعیر بر ایشان تجلی كرد و از فاران درخشنده شد و با هزاران هزار مقدس ورود نمود و از یمینش شریعت آتشین به ایشان داده شده انتهی در این وحی عظیم خدای علیم از ظهور مبارك موسوی و عیسوی و محمدی و روح ما سواهم فداهم و ظهوری كه با هزار هزار مقدس ورود نمود خبر فرموده در كتب آسمانی بسیار است كه مستقبل محقق الوقوع را به لفظ ماضی فرموده و نفخ فی الصور و فصعق من فی السموات والارض الا من شاء الله و این ظهور اعظم است كه با هزار هزار مقدس اظهار امر فرمود و ارواح قدسیه نثار مقدمش گردید و این ظهور اعظم است كه به یمین قدرت و اقتدار و عضد رحمت و اختیار حجبات و سبحات و هم و تقلید را درید و آفتاب لیس لجماله حجاب الا النور و لا لطلعته نقاب الا الظهور را از افق هویة ظاهر فرمود و در انجیل بسیاری از مواضع است با هزاران هزار فرشته می آید تا الزام فرماید دشمنان را و در رؤیای یوحنا و با وی بودند صد و بیست و چهار هزار كه اسم پدرش را بر پیشانی خود ثبت نموده بودند و آوازی را از آسمان شنیدم چون صدای آب و رعد و بربط و می سرودند سرود تازه و هیچ كس آن سرود را نتوانست آموخت جز آن یكصد و بیست و چهار هزار كس كه از زمین خزیده شده بودند انتهی.